Plan for – og eksempel på vurdering

Dette dokumentet viser et eksempel på hvordan man kan koble sammen kompetansemål, læringsmål, kjennetegn på kompetanse og vurdering av en elev.

Har forsøkt å vurdere elevens innlevering etter læringsmålene med basis i «kjennetegn på kompetanse», og lagt ved vurderingen til eleven. Elevens svartekst er ikke inkludert, da denne ikke er nødvendig for å forstå eksempelet.

Håper dette kan være til nytte i vurderingsarbeidet 🙂

Plan for og eksempel på vurdering

Reklamer

Forfatter: Kjell Evensen

Lærer i ungdomsskolen. Blogger om Vurdering for læring i praksis.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s